A Simple Key For نحوه ثبت نام برای خرید ارز دیجیتال Unveiled

Wiki Article

در این مقاله، به‌زبان ساده نحوه خرید بیت کوین و ذخیره امن این ارز دیجیتال را توضیح می‌دهیم.

برای ثبت نام در صرافی های معتبر ایرانی معمولا نیاز به انجام احراز هویت می باشد.

خیر تا زمانی که تو بایننس لیست نشده نمیتونی از بایننس بخری. میتونی از صرافی های دیگه که تو مارکت کپ میتونی پیدا کنی بخری واسه پیدا کردن صرافی های که اون ارز رو میفروشن باید تو مارکت کپ تو قسمت سرج یا زره بین نام ارز مورد نظر رو جستوجو کنی بعد که ارز اومد رو صفحه تقریبان وسط صفحه گزینه ی دوم زده مارکت اونو انتخاب کن صرافیهایی که اون ارز رو میفروشن زده

پرسش اینجاست که این در پروسه وارد شدن مشکل ایجاد میکنه و «آی‌پی» ناشناس تشخیص میده؟

کاربران استک قبلاً در مورد بهترین صرافی‌های ایرانی مطالب زیادی به انتشار رسانده‌اند.

در هر کجای سایت که هستید، با این دکمه به ابزارها و بخش‌های ویژه‌ سایت دسترسی پیدا کنید

نکات ایمنی برای سرمایه‌گذاری هوشمندانه ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۲

آیا خرید بیت کوین بدون احراز هویت ممکن است؟ شاید بتوانید از اشخاص حقیقی در شبکه‌های اجتماعی (مثل گروه‌های تلگرامی) بدون احراز هویت بیت کوین بخرید؛ اما این کار ریسک‌های زیادی دارد و ممکن است فرد موردنظر مجرم یا کلاهبردار باشد.

معمولاً وب‌سایت‌های صفحه اول گوگل معتبر هستند و فقط در قیمت و کیفیت خدمات می‌توانند متفاوت عمل کنند. مثلاً یک صرافی می‌تواند نسبت به سایرین نقدشوندگی بالاتری داشته یا از پشتیبانی بهتری برخوردار باشد.

در بخش “کیف‌های من” کل کیف‌های مرتبط با ارزها قابل مشاهده است. ابتدا نیاز است کیف پول ریالی خود را توسط دکمه “واریز” شارژ کنید. پیش از واریز فیلم آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال نیاز است یک کارت‌های بانکی خودتان را در سایت ثبت نمایید. سپس وارد مرحله پرداخت شوید. شارژ کیف پول ریالی، مانند یک خرید اینترنتی شما را به درگاه پرداخت بانک متصل خواهد کرد.

متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید.

واردکردن شماره موبایل برای ارسال کد تأیید پیامکی در هر بار ورود

نکته‌ی بسیار مهمی که باید به آن توجه کنید این است که خرید و یا فروش ارز دیجیتال کار زمان‌بری نیست و بسیار سریع انجام می‌شود، اما شما اگر بخواهید از انجام معاملات خود سود کسب کنید باید دانش تحلیلی خود را ارتقا دهید و اطلاعات خود را روزانه بالا ببرید.

با توجه به تحریم‌ ایران برای کاربران ایرانی خطر بلوکه‌شدن پول‌ها در این صرافی وجود دارد که البته با روش‌هایی که در این مقاله معرفی کردیم می‌شود ریسک را کاهش داد.

Report this wiki page